23 Mart 2010 Salı

BRIEF INTERVIEWS WITH HIDEOUS MEN - LIMITS OF CONTROL



BAZEN TUTSAK OLMAK DAHA İYİDİR

Her zaman özgürlüğü ve kişisel bağımsızlığı savunmaya çalışan biri olarak açıkçası bazen şüpheye düşmüyorum değil. Acaba sistemin evlatları olarak kurulu düzenin konformizmine esir olduğumdan dolayı mı böyle muallaka düşüyorum yoksa yeni çağda bağımsızlığın tanımı değişip yerini anlaşılamamazlık aldı. Ne kadar özgürsen o kadar anlaşılamaz mısın yoksa anlaşılamaz olduğundan dolayı bağımsızlıktan başka takılabileceğin bir kulp bulamadığındandır. Veya biz çok tutsak olduğumuzdan dolayı bağımsızları anlayacak gücü artık kayıp mı ettik. Niye böyle saçmaladım derseniz söyleyeyim, "Brief Interviews with Hideous Men" ve "Limits of Control" bağımsız filmlerini izledim ve hiç bi b.k anlamadım. Ve de anlayamayacağım. Bu sebepten BU BAĞIMSIZLAR ÜZERİNE HİÇBİR ZAMAN ZIRVALAYAMAYACAĞIM. Lütfen aranızda bağımsızlar varsa şu garip esirinize bir gün bunları açıklasın. Çünkü bu tutsak için anlamak bağımsızlıktan daha önce geliyor.

Hiç yorum yok: