21 Aralık 2009 Pazartesi

BRÜNO


VAY ANASINI SAYIN SEYİRCİLER !

"Brüno" filmini izlediğimde dilimize yeni bir kelime eklemenin zamanı geldiğine karar verdim: Şokırdamak. Çünkü bu filmi izlerken yaşadığınız hezeyanı karşılayacak kelime benim engin kelime hazinemde ne yazık ki bulunmuyor. Bir yandan gördüğünüz sahneler karşısında şoktan şoka girerken diğer yandan kıkırdayıp durmaktan kendinizi alamıyorsunuz. Bu iki hissi film boyunca hep bir arada yaşayınca da elinizden hiçbir şey gelmiyor. Brüno gecenin köründe çırılçıplak adamların çadırına girince, veya bir parlamento üyesiyle seks kasedi çekmeye çalışınca, veya sinirli kalabalığın tam ortasında bir adamla sevişmeye başlayınca ikiye bölünüyorsunuz ve bir yandan şok geçirirken diğer yandan kikirdemekten şekile şekile giriyorsunuz.
Ek olarak belirtmem gerekir ki Brüno çooookkk komik bir film olabilir ama bir seçim yapmam gerekseydi filmi korku türüne dahil ederdim. Çünkü filmi boyunca verdiğim tepkiler, 10 yaşında Elm Sokağında Kabus'u izlerkenki gösterdiğim tepkilerin birebir aynısıydı. Bir yandan korkudan elimle gözlerimi kaparken, diğer yandan ise tüm o korkuma rağmen yine de görmek istememden sebep parmak aralarımdan filmi izlemeye devam ettim. Ve bu duyguyu bir korku filminden başka ne sağlar ki, söyleyin. Bir komedi filmi mi, hı?
Son olaraksa eğer Oyunculuk=Cesaret ise günümüzün en iyi oyuncusu kesinlikle Sacha Baron Cohen'dir. İnanın benim gibi paragöz birine bile adamın aldığı parayı al, aynı şeyleri yap deseydiniz söyleyeceğim tek şey S..... git!!!! olurdu. Bazıları rol gereği bile öpüşemezken, bazıları her haltı yapabiliyor.

Hiç yorum yok: